Het infomoment hebben we achter de rug. Dit vond plaats op dinsdag 25 april. De opkomst was zeer goed, er werden heel wat vragen gesteld en we kwamen heel wat te weten. Hieronder een terugblik...

 

 

 

 

 


De club

  • Onze eerste jaar als fusieclub hebben we achter de rug
  • De raad van bestuur zet zijn engagement verder
  • Welke club willen we zijn
    • Missie
    • Waarden

 

Jeugdvisie

  • Ook hetjeugdbestuur zet zijn engagement verder, maar kan steeds extra ondersteuning gebruiken!
  • Ambitie & plezier staan alvast voorop waarbij we elke speler opleiden en uitdaging bieden op zijn of haar eigen niveau
  • Evaluatie na 1 jaar als fusieclub:
positief te verbeteren

- sportieve start

- integratie spelers

- ploegverdelingen

- accomodatie

- communicatie

- engagement

  • Geef constructief feedback, maar laat ons ook weten als het goed gaat ;-)
    • Algemeen & organisatorisch > jeugdbestuur
    • Individueel sportief > TVJO & coördinatoren
  • Geslaagde audit via Double Pass!

Sportieve visie

  • Er is een nieuwe sportieve cel voor senioren en voor de jeugd
  • Sportief DNA Fenixx BeigHum: We willen niet zomaar wedstrijden spelen... We willen hoog druk zetten, de wedstrijden domineren, de bal hebben en meer kansen creëren dan de tegenstander.
  • 1 club, 1 voetbalfilosofie
    1. FUN
    2. Technisch verzorgd
    3. Snelle recuperatie (hoge intensiteit)
    4. Veel kansen afdwingen
    5. #oneteam
  • Proefproject met postformatie: Aanbiden aan onder- en middenbouw? Extra trainingsmomenten? After season?

 

Praktische informatie

2 sites

  • Site Parklaan -> Nieuw synthetisch veld aangelegd en dus de site voor komend jaar
  • Site Nachtegaallaan -> Start aanleg nieuw synthetisch veld, nieuwe kleedkamer en kantine vermoedelijk vanaf maart 2024

 

Verdeling ploegen

Dit is het maxmimum aantal ploegen die we inschrijven:

Provinciaal voetbal Regionaal voetbal  
    U5 DRIBBELCLUB
    U6
    U7A U7B U7C U7D ONDERBOUW
U8A U8B U8C U8D    
U8A U9B U9C      
U10A U10B U10C     MIDDENBOUW
U11A U11B U11C    
U12A U12B U12C U12D  
U13A U13B U13C    
U15A U15B U15C     BOVENBOUW
U17A U17B U17C    
U21A        

 

  • Evaluaties: Door trainers en coördinatoren op basis van huidig seizoen. Dit gebeurt in april-mei
  • Eerste ploegverdeling tegen eind juni
  • Bij de start kan er waar nodig nog bijgestuurd worden in september-oktober

Uurrooster (onder voorbehoud):

  Training Wedstrijd
Team MA DI WO DO VR ZA ZO
U 5             11:30-12:45
U 6     17:30-18:30   17:30-18:30   11:30-12:45
U 7     17:30-18:30   17:30-18:30   11:30-12:45
U 8     17:30-18:45   17:30-18:45 09:00-10:15 10:45-12:00  
U 9     17:30-18:45   17:30-18:45 09:00-10:15 10:45-12:00  
U10     18:30-19:45   18:45-20:00 12:30-14:15 14:15-16:00  
U11     18:45-20:00   18:30-19:45 09:30-11:15  
U12   18:30-19:45   18:30-19:45   11:15-13:00  
U13   18:30-19:45   18:30-19:45   13:00-14:45  
U15     19:45-21:00   20:00-21:15 13:00-14:45 14:45-16:30 11:30-13:15
U17     20:00-21:15   19:45-21:00 14:45-16:30 09:30-11:15
U21   19:45-21:00   19:45-21:00     09:30-11:15
Keepers middenbouw       18:15-19:30      
Keepers bovenbouw 19:15-20:30            

 

Volgende stappen

  • Bestaande leden herbevestigen hun inschrijving door het betalen van het lidgeld. Iedereen ontvangt hiervoor een persoonlijke factuur die elektronisch dient betaald te worden.
  • Op woensdag 10 mei vindt de pasdag plaats.
  • Opstart seizoen:
    • U6 - U17: vanaf 31 juli
    • U5: vanaf 27 augustus
  • Communicatie: Gedaan met whatsapp en Voetbalassist, vanaf volgend jaar Twizzit

 

Engagement & respect

  • Graag het nodige engagement: Teamsport, aanwezigheid, speelminuten en... respect!
  • Vanaf U15 vragen we extra engagement  als bijvoorbeelds scheidsrechter, hulp kantine, ...
  • Trainen doen we nog steeds in het zwart
  • Indien rode kaart omwille van gebrek aan respect, zal de boete doorgerekend worden aan het lid en kan de club een extra sactie opleggen!
  • De club is nog steeds op zoek naar trainers U5, U6 en U7, afgevaardigden, jeugdbestuur, administratieve hulp (financiën, sponsoring...)...